Pages

Disclaimer

Segala post bagi Siri Bufet Ramadhan yang didapati dalam blog ini adalah diperolehi oleh penulis melalui carian di Internet. Penulis tidak mendapat sebarang faedah ataupun imbuhan dari siri tersebut. Usaha penulis adalah semata-mata untuk memudahkan pembaca mencari bufet ramadhan yang murah dengan mudah. Penulis juga tidak pernah mencuba sebarang bufet ramadhan dalam siri tersebut melainkan dinyatakan oleh penulis. Sekian, terima kasih.

StarveBuster tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan selera atau kerosakan deria rasa yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. :-)

p/s: Sumber pendapatan blog ini dijana melalui iklan Nuffnang. Segala ketikan (click) pada iklan tersebut adalah amat dihargai. =)

Featured Post

Creamoji: Milkshake Pudding @ Dadih Hirup

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, hari ini StarveBuster nak promote bisnes member. sekarang nih  dah jadi trend kot buat da...

Wednesday, July 17, 2013

Siri Bufet Ramadhan #20: MH Sutera Events @ Dewan Banquet UPM

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

tadi aku baru terima sepucuk email promosi bufet ramadhan. rupa2nye dari organizer bufet ramadhan yang aku penah pegi tahun lepas di Dewan Banquet UPM Serdang. organizer ialah MH Sutera Events dengan tema 'Selera Iftar MH'. mari tgk poster dulu.


harga: RM49.50nett (dewasa) / RM25nett (kanak2 6-12 tahun)
no telefon: 010 2559636 / 012 2612233 / 014 3330433
GPS coordinate: N2 58.909 E101 41.891
kalau nak maklumat lanjut boleh layari facebooknye. click sini.

tahun lepas aku pegi dgn kawan2 buat reunion. mmg puas hati makanan2 yang disediakan. surau pun luas. mmg selesa la sbb dia buat kat dewan. insya Allah berbaloi untuk mencuba.

tak tau kenapa diorang start lambat sbb bufet nih baru je available dari 15 Julai hingga 6 Ogos. antara menu hebat tahun ni ialah Kambing Panggang, BBQ, Satay, Nasi Beriani Gam Johor, Kari Kepala Ikan. yang lain2 boleh tgk kat poster kat atas tu. kalau nak feel lagi, pegi sendiri la ke Dewan Banquet tu. live performance pun ada ok. heheheh.

p/s: selamat mencuba. promo lebih sebab dah penah pegi tahun lepas and sebab dia hantar email invite aku. hehehe. 

No comments:

Post a Comment

What do you think??

Unique visits (Last 7 days)