Pages

Disclaimer

Segala post bagi Siri Bufet Ramadhan yang didapati dalam blog ini adalah diperolehi oleh penulis melalui carian di Internet. Penulis tidak mendapat sebarang faedah ataupun imbuhan dari siri tersebut. Usaha penulis adalah semata-mata untuk memudahkan pembaca mencari bufet ramadhan yang murah dengan mudah. Penulis juga tidak pernah mencuba sebarang bufet ramadhan dalam siri tersebut melainkan dinyatakan oleh penulis. Sekian, terima kasih.

StarveBuster tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan selera atau kerosakan deria rasa yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. :-)

p/s: Sumber pendapatan blog ini dijana melalui iklan Nuffnang. Segala ketikan (click) pada iklan tersebut adalah amat dihargai. =)

Featured Post

Creamoji: Milkshake Pudding @ Dadih Hirup

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, hari ini StarveBuster nak promote bisnes member. sekarang nih  dah jadi trend kot buat da...

Friday, August 13, 2010

SBR #3: Taman Wetland, Putrajaya


Salam ramadan.

Siri ketiga Siri Buffet Ramadhan (SBR) kali ini membawa anda ke Taman Wetland Putrajaya. Restoran Teja @ Wetland menawarkan harga serendah RM29.90 sahaja. hidangan yang disediakan adalah hidangan melayu asli. untuk maklumat lanjut, boleh hubungi nombor telefon tertera di atas. StarveBuster pun tak penah lagi pegi situ. so, kalau ade yang pergi, boleh la cite kat StarveBuster ye. hehehe.

p/s: asyik putrajaya jer, bile nak gi tempat lain nih. hehehe.

4 comments:

  1. salam..
    mcmne mknn dkt sne??
    bnyk plhn x??
    sdp ke??

    ReplyDelete
  2. tak pasti la pulak pasal makanan kat sana...
    sbb saya sendiri tak penah pegi...

    saya promote tanpa dpt ape2 komisien ye...jgn salah anggap...=)

    ReplyDelete
  3. smlm kitorang makan kat sini.
    menu dia agak simple dan biasa saje.
    padan dgn harga.

    ReplyDelete
  4. berbaloi tak makan kat situ?

    sedap tak?

    contoh hidangan?

    ReplyDelete

What do you think??

Unique visits (Last 7 days)