Pages

Disclaimer

Segala post bagi Siri Bufet Ramadhan yang didapati dalam blog ini adalah diperolehi oleh penulis melalui carian di Internet. Penulis tidak mendapat sebarang faedah ataupun imbuhan dari siri tersebut. Usaha penulis adalah semata-mata untuk memudahkan pembaca mencari bufet ramadhan yang murah dengan mudah. Penulis juga tidak pernah mencuba sebarang bufet ramadhan dalam siri tersebut melainkan dinyatakan oleh penulis. Sekian, terima kasih.

StarveBuster tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan selera atau kerosakan deria rasa yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. :-)

p/s: Sumber pendapatan blog ini dijana melalui iklan Nuffnang. Segala ketikan (click) pada iklan tersebut adalah amat dihargai. =)

Featured Post

Creamoji: Milkshake Pudding @ Dadih Hirup

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, hari ini StarveBuster nak promote bisnes member. sekarang nih  dah jadi trend kot buat da...

Wednesday, April 14, 2010

Serdang Char Kuey Teow


Nama:
Serdang Char Kuey Teow

Lokasi:
Taman Seri Serdang

Cawangan/Lokasi Lain:
-

Signature Dish/Drink:
Char Kuey Teow

Recommendation:
*****

dah nama pun Serdang Char Kuey Teow (CKT), mesti la jual CKT kat serdang kan? hehehe. kepada yang tinggal area2 serdang and malas nak pegi sampai ke setapak utk makan CKT kat Mali's, CKT ni boleh tahan laa. sedap jugak laa.

lokasi kat taman seri serdang. actually, dia jual kat tepi jalan jer. customer dia adalah pengunjung kedai mamak yang berhampiran. dia jual betul2 kat depan kedai mamak tu. mesti la dah ade agreement kot ngan kedai mamak tu, kan? hehehe. kalau korang pegi taman seri serdang, ada satu Maybank kat situ. kedai mamak nih dekat row maybank tu jugak tapi at the opposite end. ermmm. paham2 la kot. kalau tak paham, tanya la. heheheh.

ni la 'kiosk' Serdang CKT (sori lupa nak snap gmbr kedai mamak tu)
ape lagi aku nak describe ek? oh yer. CKT dia ada yg biasa and ade yg special. klu yg special tu udang lebih la kan. yang biasa RM 3.50 sepinggan dan yang special RM 4.00 sepinggan. puas hati la aku makan. sedap dan menyelerakan.

nmpk sedap kan? hehehe

p/s: masih lagi mencari lokasi2 CKT yang tak kurang sedapnya di kawasan lembah kelang selatan. hehehe.

5 comments:

  1. mak aii udang ni besor gabak nampak.. =)

    ReplyDelete
  2. hehehe...itu baru yg biasa tu...klu yg besar, lg byk udang dia...
    besar dan menyelerakan...=)

    ReplyDelete
  3. cbe la try char kuey tiow jb yg berlokasi di taman tasik sri serdang... Ckt biasa rm4 special rm5. Pasti x kan rugi... Try la mmg best...

    ReplyDelete
  4. Jom saper2 yang ada kat area segamat boleh singah kat sebelah stesen petronas Batu Anam, Segamat. Char kuewteow paling sempoi.. Sedapppp..

    ReplyDelete
  5. Sekarang dh pindah mana ya ckt tu...dulu selalu beli sana...skrg dh xde

    ReplyDelete

What do you think??

Unique visits (Last 7 days)