Pages

Disclaimer

Segala post bagi Siri Bufet Ramadhan yang didapati dalam blog ini adalah diperolehi oleh penulis melalui carian di Internet. Penulis tidak mendapat sebarang faedah ataupun imbuhan dari siri tersebut. Usaha penulis adalah semata-mata untuk memudahkan pembaca mencari bufet ramadhan yang murah dengan mudah. Penulis juga tidak pernah mencuba sebarang bufet ramadhan dalam siri tersebut melainkan dinyatakan oleh penulis. Sekian, terima kasih.

StarveBuster tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan selera atau kerosakan deria rasa yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini. :-)

p/s: Sumber pendapatan blog ini dijana melalui iklan Nuffnang. Segala ketikan (click) pada iklan tersebut adalah amat dihargai. =)

Featured Post

Creamoji: Milkshake Pudding @ Dadih Hirup

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, hari ini StarveBuster nak promote bisnes member. sekarang nih  dah jadi trend kot buat da...

Monday, February 22, 2010

Restoran D'Limau Nipis

Nama:
Restoran D'Limau Nipis

Lokasi:
Seksyen 8, Bandar Baru Bangi

Cawangan/ Lokasi Lain:
-

Signature Dish/Drink:
Air D'Limau Nipis Special

Recommendation:
*****


Untuk penduduk sekitar Bangi, Kajang dan Putrajaya, restoran ini mungkin tidak asing lagi bagi mereka. restoran 2 lot tapi dipisahkan oleh Kedai Serbaneka 7 Eleven ini mmg agak popular di Bangi. terletak berhadapan dengan Kompleks PKNS Bangi dan kawasan tumpuan ramai. beberapa kali berkunjung di situ, tiada menu makanan yang betul2 boleh buat StarveBuster termimpi2. hehehe. ape yang special kat sini adalah minuman D'Limau Nipis Special nye. limau nipis ice-blended dicampur dgn satu scoop ais krim vanilla dan jelly2 buatan sendiri. rasanya mmg sekali datang pasti nak lagi. hehehe.
makanan kat sini pulak mmg variety. dari utara ke selatan, dari timur ke barat, semuanya ada. dari sarapan hingga lah ke supper ada menu tersendiri. makanan ringan spt tauhu bakar dan otak2 serta kuih muih pun ada untuk dinikmati.

kalau berkunjung, jgn lupa pesan air D'Limau Nipis Special nih. kalau tak rasa tak sah pegi situ. kene pegi sekali lagi. hehehe.

p/s: StarveBuster bagi 3 bintang sbb StarveBuster recommend air je. jarang makan kat situ. jgn marah ar tauke.hehehe.

5 comments:

  1. mmmm memang air sedap tapi layanan hampeh jer macam sial jer.... angin satu badan nak ambil order bukan main laju TAPI tunggu makanan order berjanggut LEPAS tu pula orang sampai kemudian dapat dulu makanan memang mangkuk tul DLIMAU NIPIS ni tak yah la kau orang pergi

    ReplyDelete
  2. agak betul gak ape yg dikatekan pade komen diatas..hehe

    ReplyDelete
  3. sometimes it do happen..
    nasib jugak la kan..
    aku pun penah kene..
    hehehe

    ReplyDelete
  4. Alahai harap 2015 dia dah berubah...sbb hari aku nak gi buka puasa kat sana

    ReplyDelete
  5. gudluck...jgn lupa bagi feedback..*peace*

    ReplyDelete

What do you think??

Unique visits (Last 7 days)